lauantai 21. joulukuuta 2013

JOULUKALENTERI 21/ Miten vietän jouluni

Moikkelistaa!!
 
Tänään oon vaan löhöilly kotona koneella ja kännykällä. Tänään mulla oli semmonen päivä että oon ihan väsyny ja jalat ei liiku suunnileeen. Mut nyt illalla on postattava. Taisiis eimun oo pakko mut ofc haluun!!
 
Tänään kerron miten vietän mun joulun. Joten toivottavasti tykkäätte!
 
 
Jouluaatto aamuna me herätään  kotona ja koko talo on koristeltu. Aamulla kans me tietty syödään aamupalaa eli PUUROA! Joulu puuro nams! Ja tietenkin kaakaota. Sit me just katotaan joulupukin kuumalinjaa.
 
Sit me joskus 1-3 kai emt me mennään mun isovanhemmille. Siellä me vietetään ilta. Me syödään siellä hyvää joulu ruokaa. Sit ku me ollaan syöty me aikast usein vaan ollaan ja pienet leikkii jotain. Ja siis meijän kaikki äidin puoliset serkut tulee sinne. Niin ja sit ku on menny jotain pari tuntii tai jotain  me avataan lahjoja mitä `joulupukki´ toi. Sit niitten jälkeen me juodaan kahvit ja siis lapset limsaa tietty. Myöhemmin sit me lähetään kotiin.
 
Kun me ollaan tultu ktiin me avataan kotona lahjat. Ja aikast sen jälkeen me mennään nukkumaan. Paitsi niin mä aina vähän niinku valvon koska niitä lahjoja on kiva tutkia.
 
Seuraavana päivänän eli joulu päivänä me mennään taas Mun äidin vanhemmille. Ja siellä syödään taas sitä joulu ruokaa. Ja ollaan taas siellä aikast kauvan.
 
 
Eli ei meillä mikään ihmeellinen joulu ole. Toi on mun mielestä kiva tapa viettää joulua.
 
 
Moikka ja Hyvää joulua!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti